Загальні умови
Передпродажні товари
Усі передпродажні товари, у яких виявлено несправність з вини виробника (заводський брак), підлягають сервісному обслуговуванню згідно з п.1 Гарантійних зобов'язань.
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
- Відсутність слідів експлуатації та механічних пошкоджень (відколи, подряпини, потертості, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо);
- Упаковка товару не повинна містити сторонніх цінників та наклейок;
- Збережено товарний вигляд як виробу, так і упаковки, повний комплект та всі компоненти (ярлики, пломби на пристрої, заводське маркування та інше).
Постпродажні товари
Усі постпродажні товари (що були у використанні кінцевим покупцем), у яких виявлено несправність з вини виробника (заводський брак) розглядаються у рамках гарантійних строків та сервісного обслуговування згідно з п.1.
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
- Наявність чека
- Товар без явних механічних пошкоджень (відколів, переломів, розривів, слідів розкриття пристрою тощо);
- Товар без слідів забруднень (пісок, вушна сірка, пудра, жир, вода, ґрунт тощо);
- Збережено основний комплект та упаковка
2 000 м²
Складські приміщення
10+
Надходжень щомісяця
до 24 міс
Гарантія на товари






