Гарантія та сервіс

Потрібна допомога із вже придбаним товаром? Корисна інформація тут
Гарантія та сервіс
Умови повернення
  1. Обов'язково заздалегідь повідомити вашого провідного менеджера про повернення чи сервісне обслуговування.
  2. Оформити/заповнити бланк СО або заявку СО на сайті. Необхідно вказати найменування та характеристику товару (як на сайті або в документах відвантаження), кількість та коректну причину повернення, наскільки можна вказати реалізацію чи дату реалізації, а також контактні дані особи відповідальної по роботі з браком.
  3. Акуратно запакувати товари в коробку (не пакет, не пакунок і т.д.)
  4. Доставка товару до сервісного відділу оплачується відправником. Відправлення товару після обробки сервісним відділом здійснюється за рахунок компанії ММА (у разі підтвердження браку в рамках гарантійних термінів) або з наступним замовленням (за згодою з менеджером).
Все ще потрібна наша допомога?
Зв'яжіться з нами
Персональний Менеджер 24/7
Кращі ціни та якість продукції
Надсилання замовлень у день їх оформлення
Відвантаження 6 днів на тиждень
2 000 м²
Складські приміщення
10+
Надходжень щомісяця
до 24 міс
Гарантія на товари