Умови повернення
- Обов'язково заздалегідь повідомити вашого провідного менеджера про повернення чи сервісне обслуговування.
- Оформити/заповнити бланк СО або заявку СО на сайті. Необхідно вказати найменування та характеристику товару (як на сайті або в документах відвантаження), кількість та коректну причину повернення, наскільки можна вказати реалізацію чи дату реалізації, а також контактні дані особи відповідальної по роботі з браком.
- Акуратно запакувати товари в коробку (не пакет, не пакунок і т.д.)
- Доставка товару до сервісного відділу оплачується відправником. Відправлення товару після обробки сервісним відділом здійснюється за рахунок компанії ММА (у разі підтвердження браку в рамках гарантійних термінів) або з наступним замовленням (за згодою з менеджером).
2 000 м²
Складські приміщення
10+
Надходжень щомісяця
до 24 міс
Гарантія на товари






